Bullbak today! ;D

Idag ska jag och Jonas baka lite bullar :) Sen ska vi ta med oss katterna ut på ett litet äventyr, få se om dom gillar de :) Ikväll spelar arsenal, så de betyder att jag kommer ha skit tråkigt mellan 9 och 11!

Imorrn ska jag träffa Gofisen Ellen! De va ett bra tag sen, vi gick i samma klass från sexan till nian, men nu när vi börjat gymnasiet träffar man varandra nästan aldrig. De blir en runda på stan, jag måste hitta en bikini!


Jag och Ellen när vi va i sthlm för några månader sen :)


Och ignorera valkarna! ;D


Poss!! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Oooppppsss!!Var är badankorna?

2010-04-06 @ 21:58:29
Postat av: Anonym

Haha, mamma sluta läsa ronjas blogg!!

Vad gulliga vi är Ronjis ;D

2010-04-06 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0