Fredag!

God morgon alla! Sovit bra inatt? Jag har sovit som en stock jag, haha skulle aldrig klara av att gå i skolan på annan ort, är helt slut efter en dag! Vi åkte från stan 07.10 och när vi va framme i Gävle blev vi tvungna att hitta bussen till skolan, och sen skolan! Haha, men som tur va träffade vi på Robin, så han hjälpte oss, eller ja, han hjälpte oss till cafeterian, så vi kunde dricka kaffe, hihi!

Har inte sladden till min kamera med mej nu heller, så bild på Olivia kommer senare! Men, jag kan ju säga såhär, en himla snygg kines med en himla cool frilla! Nu vet ni hur hon ser ut!

Idag är det ju Fredag! Helt jävla underbart säger jag, Fredagsmys iis the shiet!

Vad ska alla göra ikväll!? :)

Kommentarer
Postat av: cassandra

Inget speciellt, ska bara ta det lugnt. :)

Vad ska du själv hitta på då?

2010-04-16 @ 15:20:10
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0