Hiss/Diss

Tänkte börja med lite hiss och diss, känns som att min blogg börjar bli så tråkig, och orkar inte med nå puttinutta dagens outfit inlägg, så får bli hiss och diss! :D

Dagens Hiss:



Japp ni ser rätt, popcorn! Varför? ja behöver jag ens svara på de, varma popcorn med en gnutta aromat på, mums!


Dagens diss:



Mina älskade gullpluppar måste jag tyvär dissa, dom allmänt jobbiga och jag och Jonas har för liten lägenhet, dom river på tapeterna och springer och leker hela nätterna, dessutom hårar dom så in i helvete! Så ett tips på alla som funderar på att skaffa katt, GÖRT INTE OM NI INTE SKA HA DOM SOM UTEKATTER! Och det värsta är att nu är jag så kär i mina katter så kan varken sälja eller ta bort dom, älskar dom för mycket, fast jag hatar dom...



Allt för mig och mitt hissande och dissande, god natt alla snyggingar, dröm sött, för de tänker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0