Myskväll^^

Som vanligt i detta hus :D Mys varenda dag i veckan, haha men så äre, mys kan man aldrig få för mycket av. Till middag åt vi en god tacopaj, och efter de kollade vi på massor av PB avnitt! Sen hoppade jag in och tog mig ett varmt bad och började läsa på den första Twilightboken, har redan sett filmerna, och böckerna brukar alltid vara bättre sägs de ;D Nu sitter vi som två nördar i soffan med varsin dator i knät! Jonas är en fet dyr dator med stor skärm som tar upp typ hela lägenheten, och min är en liten smidig lätt dator som jag fått av skolan, haha dom speglar våra personligheter å jävla bra, Jonas ska alltid ha de bästa, men jag skiter i vilket bara de funkar jag :D


Funderar på att skaffa mig hårförlängning till mitt hår, som gått av på senaste tiden av all färgning! Ska kika runt lite iallafall och se om jag hittar något billigt. Nu ska jag stänga av datan och kolla lite mer på PB,

Can´t get
enough! ;D


Han som gör serien en liten extra gnutta roligare att kolla på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0