Träningsstart!

Har kommit igång med barmarksträningarna nu, så nu har i princip säsongen börjat igen , ja inte på is då, men med träningar, kände att jag hade slöat till mig lite nu sådär på en månad, men vafan, de tar jag ikapp igen! Riktigt skönt va det att träna iallafall, och roligt! Varför spelar jag inte innebany åxå? Grymt kul är de, sen att man inte är sådär jättebra är en annan sak! haha. Efter att ha hurtat och sprungit hem från träningen, slängt i mej en kiwi (okej, lite drastiskt med att slänga i sig) hoppat in i duschen, kommit ut därifrån, gått på toa och kissat, kollat facebook och kissies blogg (viktigt), ska jag nu lägga mej och läsa lite :)



Läser första twilight boken, har sett första och andra filmen, är helt besatt, älskar twiligth!
Är man en nörd då? :D

Kommentarer
Postat av: Kaaaaarin

självklart är man nörd då ! ;D

2010-04-20 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0