...

Försökte sova lite men de gick inte fryser så jävla mycket. min kamerasladd är dessutom borta så kan inte lägga in några bilder, tror jag har glömt den hemma hos Jonas föräldrar för vi va där igår och kollade på fotboll. Nu ska jag poppa lite popcorn sätta mej och glo framför tvn och vänta på att Jonas ska sluta jobba. Åker ut till han ikväll för jag vill träffa mina små kattpojkar, saknar dom så mycket nu.. :)

Planer för i helgen!

Fredag: Jonas jobbar kväll så jag ska vara med Karin och hon ska fota mig med sin nya kamera, så jag får en nice headerbild. Sen när älsklingen slutar blir det nog lite fredagsmyys ^^
Lördag: Slappa? haha
Söndag: Städa lite, kanske plugga?

Rolig helg eller vad? (y) äh ibland måste man få göra ingenting åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0