Fredag! :D

Idag är det fredag, vilkat hade vart mycket skönare om jag hade gått i skolan, det skulle kännas mer som helg då, nu känner jag mej inte värd helgen. haha , men är man sjuk så är man sjuk, inget jag kan göra något åt, mer än att dricka massa tr och C-vitamin :D

Ikväll planeras de filmkväll^^ blir jag tvillingarna, Karin, Luusan och Robin tror jag, Jonas kanske kommer förbi när han slutat jobba, har inte hört med han än :) När Karin slutar ska jag gå till henne så hon kan hjälpa mig att pilla om lite i bloggen, känner just nu att den ser jävligt ointressant ut, ska lägga till en snygg header och en nice layout, får se om vi lyckas :D
 
Kommer bli dålig uppdatering i helgen åxå, förJonas har inge internet i sin lägenhet, och jag kommer spendera den mesta tiden där, man jag ska göra så gott jag kan ^^

Trevlig helg alla! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0