Idag!

Kommer ni ihåg att jag skrev igår att de va en speciell dag idag? 

Idag är det nämligen min och Jonas tvåårsdag!

Därför tänkte jag berätta lite kort om hur vi blev tillsammans :) hihi läs den som orkar!

För två år sen idag, så va det en onsdag, Jag hade prata med Jonas i några månader, på sms, msn och i telefon, vi hade även träffats några gånger och fikat, ätit på subway och så.. Iallafall, denna Onsdag, Jonas gick då i ettan på industri och jag i åttan på norrtull, men dom hade idrott på A-hallen, men Jonas va inte med på indrotten, så han skicka ett sms och frågade om jag vela komma och träffa han en sväng. Jag skulle ha lektion om en kvart, men jag gick iväg en sväng då, vi pratade lite och innan jag skullegå fick jag en kram, inge mer med de. Sen när jag satt på lektion, så fick jag ett sms, de va från Jonas och han frågade om vi skulle hitta på något idag. Men jag hade redan bestämt med hans lillasyster, Sara, som jag spelade i samma hockeylag som, att jag skulle komma ändå, och liksom överraks Jonas. Så jag sa till Jonas att jag inte kunde vara med han för att jag skulle dammsuga (HAHA) , man han trodede på de och blev lite småirriterad, så efter skolan åkte han hem och la sej och sov. Och när jag slutade, så gick jag ut till vågbro, visste ju att han bodde där, men inte vart liksom, men Sara mötte mej vid skolan och jag följde med henne :) När jag kom hem till dom så va de första jag såg Jonas, som låg på soffan och snarkade ( ovanligt ^^,) Jag gick och väckte honom, han såg jävligt förvånad ut, och han va så trött så han visste knappt vart han va, efter ett tag kollade han på mig och flinade och sa: Skulle inte du dammsuga? Efter det så tog han upp mig på sitt rum och la mej i hans säng, och efter det har de vart vi två!

Hahah, ja nu har ni hört de hela i korthet iaf ^^,



   


Hihi lite bilder åxå, inte världens bästa kvalite, men men! 

Kommer inte blogga så mycket idag heller, för jag och Jonas tänkte ha en myskväll med utemat och en film ^^

Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0