Ja jag lever!

Jag har inte bloggatr på 100 år för att jag inte har orkat! ;) Men jag lever! Sitter i skolan nu  ^^, tänkte berätta lite om min helg :P

Fredag: Hade bara en lektion som började 20 i 12 och slutade en timme senare^^, efter skolan åkte jag och Jonas och tog oss en pizza ;) Efter det va de klassfest :P

Lördag: Vaknade jävligt sent, typ samma tid som Jonas slutade jobba^^ hihi! Då åkte vi först till e-center och köpte masa PopKorN! och lite ostkrokar och annat gott :D sen åkte vi på Donken och köpte lite mat :D efter det åkte vi hem till Jonas och la oss under ett täcke i soffan och kollade på fotboll :D

Söndag: Åkte iväg till Sandviken med laget för att spela två matcher :) Blev en vinst, en förlust, en utvisning, och lite ont i ena foten :P Annars gick de bra :D Efter matcherna, som tog upp hela dagen,  åkte vi till Donken igen :D hihi, När vi kom hem till söderhamn igen, vid åtta tiden typ, så gick jag med Emma och Mia ner på Alen och köpte blondering till Mias hår. Sen bar det av hem till mej, Mia blekte håret, sen däckade jag när dom drog, vid typ 10 ;) hehe.


Två bilder på Matzie från i Fredags! ;)






Första bilden: Matzie tycker att han är kung som kan klättra i en snödriva
Andra: Han kanske inte va så duktig på det ändåå.. ;:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0