Just nu..

Nu är jag hemma från hockeyn , hur de gick ska vi inte prata om ;) Är hos mina svärföräldrar för att käka lite pizza och vänta på att pöjken min slutar jobba, så vi kan åka hem till kattpojkarna och gosa med dom^^,

Imorrn ska jag först på kalas hos min lill kusin som fyller år, sen ska jag hit igen, Jonas pappa och lillasyster har ju åxå fyllt år, så de blir tårta för hela slanten! ;)




Bilden är på mig och mitt lilla kusinbarn från i somras! ^^ saknar sommaren enormt mycke, och sommaren 2010 kommer bli den grymmaste, ellerhuur? ;D


Kommentarer
Postat av: olivia

blir det tårta igen??

sommaren 2010 blir vad vi gör den till! FEST!

2010-03-06 @ 22:16:57
URL: http://oliviaju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0