Kvällsfika! :D

Sitter å käkar macka med skinka nu ja! Gött gött gött :D Har precis vart uppe på ishallen och tränat lite ishockey och så ;) inte långt kvar av säsongen nu, på onsdag om en vecka stängs isen av och vi brudar får äran att vara de sista laget ute på isen. Men om ungefär en månad drar barmarken igång! Plus att jag ahr planerat att börja träna lite fotboll för att hålla konditionen uppe, men vill inet spela match, är bara ute efter träningen, så vi får väll se vad det blir med den saken!

På torsdag morgon ska jag och Jonas få ha en egen sovmorgon bara vi två själva för första gången på typ sex eller sju veckor! OM jag längtar?! Allat har vart så intensivt nu ¨på sista tiden, han har jobbar hela tiden, och dom få gångerna han har varit ledig så ska jag bort. Som till exempel att jag åkte till Åland när han va ledig, och nu i helgen ska jag till avesta när han är ledig! Men men, på TORSDAG! då kan inget stoppa oss från att ligga och mysa hela dagen i sängen ;)

Känner att de blev ett tråkigt inlägg, så slänger in lite random bilder nu :)

GodNatt! <3



Hahah bara sådär lite olika bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0