Nu sängen!

Kom nyss hem från prommenaden, jag och Karin gick förbi Ellen för att kolla på hennes kissemiss som hade kastrerat sig idag, han va söt men en aning trött^^ allt hade gått bra med han iaf!
 Nu ligger jag i sängen och fryser och hostar, min hals lever sitt egna liv och jag hatar det! Ska dricka lite KanJang nu och sen sova!
Imorrn blir det dans i skolan! (y) får se hur det går^^, Senare på kvällen blir det träning om jag får ordning på min hals, och så missar jag förhoppningsvis inte andra avenyn, de har ju inte varit nu på två veckor eftersom de har vart OS, men nu är det igång igen! Sjukt bra serie måste jag säga. Fast när man tänker efter så handlar den inte om så mycket, folk är otrogna hit och dit, och vissa knarkar, och blir våldtagna.., men de är väll sånt folk gillar att se antar jag!

Nattinuffsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0