Solig Lördag^^

Hejsan!
Idag är det lördag och solen skiner här i Söderhamn :) Vaknade ute hos älsklingen min, hade världens mysigaste morgon med kattbäbisarna och han, Jonas började jobba 8 så åkte med han in till stan, kollade på tv en sväng sen åkte jag upp till ishallen, vi hade träff med hälsingelaget och sen träning och sen match, men eftersom jag är förkyld så kan jag ju inet vara med och spela, så åkte bara upp för att kolla läget lite, nu har jag ätit några mackor och vilat en stund. Ska tillbaka upp till hallen för att kolla lite på matchen!
Ett måste just nu är att bli frisk till i helgen, vi ska med laget till Åland och spela sista seriematcherna, skulle vara förjävligt att missa de :(
Ikväll blir de nog lite myys med min älskling som vanligt, så jävla skönt att ha nån att älska och nån som älskar en tillbaka^^
Nu ska jag platta håret..

Slänger in lite hockeybilder för att jag är så sjukt spelsugen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0