Tisdag

Blev dåligt med bloggande igår, ber om ursäkt för det kära läsare! Ska skärpa till mig lite nu :)

Imorse när jag skulle till skolan hände värsta grejen! eller ja, nu överdrev jag, men de va sjukt konstigt!

I våran cafeteria jobbar de folk som är handikappade, alltså dom bor på hem och så, typ som dom i en annan del av Köping. Och när jag kom och skulle svänga upp mot skolan, så gick de en sån framför mig, sen vips!, så halka han, och låg på backen å typ, ja desåg ut som hela benet va brutet å så lät han som jag vet inte vad! Så kollade han upp på mej och fick ur sig ett hjälp, så jag hjälpte honom upp, och så stod han där, såg fortfarande ut som att han hade brutit lårbenshalsen eller nått!, då fråga Matilda om han behövde hjälp, men han bara ignorera oss och haltade upp mot skolan! haha liet skumt!

Träffade också Malin idag :D De va skitlänge sen jag såg henne så de va väldigt roligt^^



Maliin :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0