Åhå..

Är kanske världens mest uttråkade flickvän just nu! Jag ligger i soffan och väntar på att vi kan åka iväg till emma och stefan medans jonas kollar på nån jävla fotbollslottning! Den största underhållningen jag har är väll att glo på mina groteskt svullna fötter, ser ut som dom ska sprängas när som hellst! Satte igång med massa starka förvärkar tidigare, men som vanligt avtog dom ganska snabbt, ett plus är väll att dom börjar göra ont iallafall, då vet man ju att nånting är på gång...Bebis är säkert lik jonas, tankspridd och seg, så vi får nog vänta ett tag, Haha! Ska i väntan på att fotbollsgrejset blir klart fortsätta med att kolla in mina otroligt intressanta fötter, kanske rulla tummarna lite...puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0