Bad bad annanas!

Ja annanas verka ju inte fungera, bebis ligger fortfarande i magen och pyser. Fast å andra sidan har jag sovit som en prinsessa inatt, bara vaknat två gånger! Känner mej dessutom jävligt smärt och smidig, nu när bebis ligger ännu längre ner i bäckenet, fast jonas va ganska snabb med att komma in med en liten kommentar om att min mage fortfarande är gigantisk....Men jag kände mej smidig ett tag iallafall! Kom till och med ur sängen imorse utan att ta hjälp av väggen breve! Hehe. Nu ska jag fortsätta gosa med jonas ett tag sen ska vi hålla på här hemma, kanske dax att pumpa däcken på barnvagnen, göra ordning skötrummet, packa min och jonas bb väska... Ja finns massor att göra! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0