Blå himmel!

Visst blir man på bra humör när man vaknar och himlen är blå! Men fy fan vad jobbigt det är när det är så varmt, jag svettas och svettas, känner mej lite som en klibbig valross! Nu sitter jag på jobbet med sara, har rast just nu så hänger i soffan och dricker vatten och läser tidningar. Tur att jag bara har två dagar kvar, såfort jag plockar upp moppen så kommer förvärkarna, känns lite som jag ska föda på direkten, Haha. När vi slutat ska vi åka in till chefen med tidrapporten och sen ska jag hem och skaka liv i slöisarna som ligger hemma och sover. Vill bada idag men jag får ju inte pågrund av infektionsrisken, är man öppen lite så kan de komma upp smuts till bebis, och de vill man ju inte! Nu ska vi jobba klart, hörs senare idag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0