Bra shoppingform!?

 NEJ!
Åh blir ju trött såfort jag kliver in i en butik, för då får jag ont i fötterna, sammandragningar och akut trötthet!
Haha jag som alltid kunnat gå i flera timmar i olika affärer!

Skulle kolla efter ett par mjukisbyxor, men orkade inte gå hela vägen längst bort till butiken, så jag köpte en festis och åkte hem istället!

Blev helt chockad idag när jag kom och åkte på en väg där det va högerregeln, och den andra föraren fattade det och släppte fram mej! Haha helt sjukt för att vara Söderhamn, har inte hänt sen jag fick körkort, visserligen va de tre veckor sen , men har ändå kört ganska mycke!



Som svar till Jenny som undrade om den lilla butiken jag skrev om igår!







Det är ett litet cafe/loppis/butik som ligger ute i stugsund. Om man kommer från stan svänger man upp alldeles vid pizzan och åker typ 50m rätt upp :) Rosengatans cafe och loppis tror ja de heter :)  Dom har både handgjorda,nya och begagnade saker! Mycke vitt och lantligt!
Absolut värt att åka dit! Jag hitta en väggtext som jag blev hemskt sugen på! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Halvardsson

sv: tacktack! :D

2011-08-11 @ 16:47:31
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0