Dåligt jag vet!

Ingen bra uppdatering alls här nu på senare tid, förlåt!

Idag vaknade jag upp breve Jonas som vanligt, myste ett tag innan vi gjorde oss klar och åkte in till stan för uppdrag hitta slang till diskmaskinen! Vi skulle tydligen skriva ner på nummer så dom skulle beställa hem, så blir ingen diskmaskin inkopplad idag iallafall..

Åkte ut till e-center, kollade på bebiskläder, köpte toapapper och en varsin glass! Sen ringe nån bredbbandskille, och eftersom vi harft problem med vårat internet så skulle vi få ett nytt modem! Hämtade ut modemet och åkte hem, funka mycke mycke bättre ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, finns tusen saker jag borde göra, meen dom tar vi sen! :)


Ja fyra dagar över tiden idag, bebis trivs visst inne i min mage.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0