En tupplur och två stekta ägg senare..

Sitter och funderar, har varit hemma hela dagen idag, men inte knäppt på tvn en endaste gång!
Gjorde i ordning två stekta ägg och gick in och satt mej vid soffan, efter ett tag tänkte jag att fan va tyst de är, inte konstigt när jag är ensam hemma och ingen tv eller någonting som gör ljud ifrån sig är på!


Längtar som en tok till veckan då Jonas blir ledig och får vara hemma med mej! Fast har ändå massa saker som vi måste hinna klart med. Och jag är alldeles för trött och tjock om magen för att göra vissa saker. Tog fyra minuter för mej att krångla mej in i vindsförrådet för å hämta en sak, ja jag tog tid!


Stackars Jonas, får ta hand om både hela e-center och mej! haha!




Bullen som tar upp ganska mycket plats!




En till kommentar som kom från Elinor:

Hur tog din mamma och pappa det när du berätta att du var gravid ? Och hur tog pojkvännen dins föräldrar det ? :)
Pappa vart mest glad, och lite chockad. Haha när jag hade sagt att jag skulle prata med honom så hade han tydligen trott att jag skulle flytta någonstans långt bort, så han blev nog lite lättad åxå, haha.
Mamma har jag inte någon kontakt med, men när jag berättade för henne blev hon glad och sa att känns det bra för mej så är det bara roligt, hon sa typ att hon inte tvekadee på att jag skulle klara av de bra.
Och ja, när vi berättade för Jonas mamma så trodde hon att vi skämta, kan ju bero på att jag helt plötsligt såg något väldigt komiskt i situationen och asgarvade så jag knappt fick luft! Men när hon fattade att det inte va ett skämt så blev hon glad och sa att de va tur att vi hade fått lägenheten, förr i samma värva hade vi fått denhär lägenheten tror ja, eller så hade vi varit på visning, aja kommer inte ihåg. Och Jonas pappa kommer jag inte riktigt ihåg, vet bara att först blev han tyst, sen sucka han, sen skratta han och sa att det lät så gammalt att bli farfar!
Alla blev, och är, iallafall jätteglada och förväntansfulla!
Pappa ringer varje dag och frågar samma sak, hur är det med magen? Tror han är lite nervös och orolig inför förlossningen, att något ska gå snett,haha.


Blev kanske lite lång tråkig text där, men ingen som tvingar nån att läsa ju! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0