Excuse moi!

Sorry för tråkig update idag!

Har hunnit med mycket mer än jag trodde att jag skulle hinna med. Har rensat och slängt massa saker, snabbshoppat på lindex (visar sen) ätit räklunch och sorterat alla bebiskläder som jag ska tvätta imorgon (klockan sju på morgonen!) nu ska jag bara göra ett snabbt litet inlägg här sen ska superkvinnan fortsätta med disken, hehe!

Har liksom kommit på ett sätt som förhoppningsvis kommer göra att jag sover som en stock inatt!

Operation hafulltupphelatidenochintesittastillsåjagkansomna kallar jag det! ;)

Hoppas den funkar, annars är jag körd när jag ska upp imorgonbitti för att tvätta...


Men somsagt, inte sitta still för länge, då kan jag ju somna, så nu ska jag diska, duscha, bädda rent och sen åka och handla lite frulle till imorgon!



Inviger våra nya beige/vita påslakan. Ser underbart härliga ut, hoppas man sover gott i dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0