Fredag!

Godmorgon, förmiddag på er! Vaknade med en underbart skön(eller inte!) molvärk i hela bäckenbenet och ljumskarna. Håller fortfarande i sig, hoppas det släpper senare. Just nu sitter jag i bilen, som ni kanske ser på bältet. Fan vad det syns att jag har gått upp i vikt, fläskdoris! Jag och Jonas ska in på försäkringskassan, lämna in arbetsgivarintyg och så till föräldrapenningen. Idag ska vardagsrummet slipas så allt ska täckas med plast, även dator och internet, så bloggningen kanske inte kommer vara på topp. Men jag har inga vettiga saker att säga heller så kanske inte spelar så stor roll, Haha. Och jävlar vad irriterande, tog på mej ett par vita nytvättade byxor, självklart är det redan en fläck på dom! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0