Frukost nr2

Hejhej!

Sitter och äter frukost för andra gången idag , den första slank ner redan vad halv nio!

Även idag kommer det bli lite tråkig uppdatering, men måste prioritera att fixa ordning här hemma istället för att sitta och blogga!

Nästan alla tapeter i vardagsrummet är nu borta, känns så naket att sitta i soffan och kolla runt, haha. Men snyggt tvekar jag inte en sekund på att det kommer att bli när det väl är klart!


Åh har fått värsta cravings på mannagrynsgröt, MÅSTE ha!
Så lite senare måste jag springa iväg och köpa mjölk, så kan jag äta gröt ikväll! :)


Kommentarer
Postat av: emelie

gud! jag håller med det är så j*vla gott med manna gryns gröt :) Men jag ska helst ha 1. manna gryns gröt varm och klar. 2.sedan tar man mjölk och socker då blir det en rejäl och god frukost :)

2011-08-17 @ 15:39:05
Postat av: Jossie

men varför vela inte ni göra abort? kram

2011-08-17 @ 15:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0