Gomorgon!

Gomorgon på er!

Ingen bebis inatt, går alltså in på min andra övertidsdag idag, har en känsla av att jag kommer få vänta ett tag till..
Men för säkerhetsskull så tänkte jag packa det sista, alltså Jonas och mina grejor, sen lägga ner dom i bilen så det bara är att åka sen när det är dax :)


Lyskväll är det här i Söderhamn ikväll åxå, hadejag inte varit så pass gravid som jag är hade vi nog varit på nån kräftskiva jag och jonas, men ikväll blir vi bara hemma...Lite drygt att man liksom inte kan hitta på något för långt bort, ifall vi skulle behöva åka till bb...

Nuu har Jonas stekt äggröra med bacon till oss så ska springa in i köketoch käka lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0