Le bb-väska is packad!

Tjatja! :)

Jag och Jonas har spenderat kvällen med att packa bb-väskan!
Så mysigt att sitta och välja ut vilka kläder som ska få bli dom första kläderna skruttis kommer ha på sig!


Men lite svårt att inte veta vilken storlek man ska ha..

Har iallafall packat två bodys, två byxor och två koftor i strl. 50
Likaså i storl. 56

Så de ska väll bli bra antar jag..

Tänkte ju att jag skulle lägga upp en bild men blogg.se verkar ha nå problem så..

Nu ska jag mysa lite med jonas innan jag sover, och han har lovat massera mej för jag har haft förvärkar hela kvällen! :)

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det börjar kännas att det närmar sig nu va?

Kan tänka mig att det är skönt att ha väskan klar, nu är det bara att vänta tills lillen kommer :)

Du får passa på att njuta av magen den tid som är kvar, man saknar den sen, konstigt nog! :)

2011-08-09 @ 00:30:37
URL: http://ninnix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0