Nu händer det grejer! :)


Ja och ni som är kräsna och känsliga behöver ju inte läsa!



Min slempropp har gått så det går frammåt iallafall. Och för er som undrar vad det är så är det som ett skyddande lager med slem som sitter uppe i livmodermunnen som skyddar bebisen mot infektioner osv..Den brukar lossna ett litet tag innan förlossningen startar
Ringde upp till förlossningen och hörde med dom, men de behöver inte vara hela som gått utan det kan bara ha varit en bit, så jag ska avvakta. Får jag mer sammandragningar och värkar så skulle jag ringa upp igen. Men det kunde ta allt från nån dag till några veckor innan förlossningen startar, men det var ett tecken på att det är på g och att min livmoderhals va mogen eller nå sånt sa dom ;P

Jag tror iallafall att vi kommer få gå över tiden, känns som det på något sätt, sen tror jag det bara för att gå emot alla andra som tror att vi kommer få åka upp tidigare, hihi!

Man vet ju aldrig, på Torsdag är det en vecka till bf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0