Nyduschad!

Alltså finns de nå bättre än att krypa ner i sängen när man precis tagit en lång skön dusch!? :)
Mysfaktor på hög nivå!

Har precis kommit hem och slängt mej i duschen och nu ligger jag i sängen med datan och myser. Efter maten idag tog vi och åkte först ut till ljusne och hälsade på min farfar och sen åkte vi hem till Elin och Erik. Varförsitta hemma och vänta på en envis bebis som aldrig kommer liksom? ;)

Imorgon kvart i nio ska vi iväg och träffa barnmorskan igen, kolla lite blodtryck och så..
Hoppas bebisen kommer nu snart, längtar så himla mycke♥



Magen för ett tag sen, haha vad liten den va.. :)

Nu ska jag kika runt lite på datan sen ska jag sova, dröm sött hörrni! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0