Nysoven och glad!



Vaknade för ett tag sedan upp från min dagliga middagssovning!
Nu sitter jag i soffan och har precis ätit två persikor och klappar mej på magen, gosiga magen som jag faktiskt kommer sakna sen! Inte smidighetsmässigt, men de är så mysigt att ligga och klappa på magen och få knuffar tillbaka! :)
Vid nio ska jag som vanligt hämta upp Jonte från jobbet! Och det är tydligen någon match ikväll som han ska se på så har fått stränga order om att inte vara sen, haha!
Hitta jättefina lilla onepiece grejen inne på Lindex idag, tänkte bara att en sån MÅSTE jag köpa! haha





199:-

Sen hitta jag ett par byxor och en body som jag blev helt såld på..
99:-
99:- även för den..
Blir galen på alla urgulliga barnkläder ja!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0