Om man ändå kunde få soova..!

Godmorgon på er!

Är så trött på att ha noll sömn under nätterna, har sprungit som en jojjo mellan sängen och badrummet inatt, sen har jag bara legat och vridit och vänt på mej!

Vakna av världens sendrag i benet, tror jag hörde jonas någonstans där i bakgrunden fråga vad fan som händer. Haha!

Nog gnällt om de, skka äta lite för att sedan göra mej i ordning och åka ut till e-center där jag ska möta Ellen och Matilda och sen tänkte jag även sno bilen av Jonas :)

Ellen du hade inte behövt tvinga mej att berätta detta om dej , men okej då.. Här är mina bajsvanor: Jag brukar vänta tills jag är riktigt, riktigt bajsnödig. Då går jag lugnt till toa, för att dra ut på det liksom. Jag drar sedan ner byxorna eller kjolen och trycker skinkorna så mkt åt sidorna som möjligt, så att korvarna inte har något som helst motstånd. Sedan tar jag tag i skinkorna med händerna och trycker på allt jag har. Jag klämmer i skinkorna och trycker de framåt det går lättare att bajsa då, och så är det väldigt skönt. Sedan brukar jag sitta och andas ut ett tag, och efter det torkar jag mig.      Puss ellen ;>

Haha, goa Ellen och Matilda i bakgrunden, tror de va när jag fyllde 15 :)

Snyggingar from da hood :D Mys igår, va med tjejerna , kollade på film halva natten , jag och ellen börja grina när Radio fick en jacka ( Det var mycket känslosamt!), Sen blev ellen sur när jag nöp henne i röven, slog Zåzan och skrek på matilda :D vaknade av att MAlin va spårlöst borta, kollade runt och hittade henne på golvet , ahahah xD, Imorrn äre skola , och jag saknar älskling som tusan, kom hit bäbis! <3

Jag å Ellen,15 bast, haha!

All the way- Marcus Fagervall I wish that you were ugly Then it wouldn’t be so hard I shouldn’t be complaining But you were holding all the cards You should have bit your lip Instead of bitting mine I wanna go all the way But something tells me that won’t happen You’re starting to take this game too far (too far from home) I wanna go all the way But going there would leave me broken I’ve gotta stop dreaming about your perfection Gotta pull myself in the right direction You knew what you were doing When you lead me by the hand I found it so confusing There’s one thing I don’t understand You’re older, but it seems to me that I’m wiser? I wanna go all the way But something tells me that won’t happen You’re starting to take this game too far (too far from home) I wanna go all the way But going there would leave me broken I’v gotta stop dreaming about your perfection Gotta pull myself in the right direction There’s just one too many consequences And there’s only so much I can take You’ve forgotten more than I remember I guess the choice is mine to take Pellen lööööövs this song (;

åh, här va vi 14! haha finns ju hur mycke gamla kort som hellst! Fast ska skona er från fler nu! ;)

Nu läre jag käka frukost!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0