Räcerpackning!

Var iväg till Mona imorse, min barnmorska alltså.

 Skulle igentligen vart mitt sista besök förre veckan men eftersom att mitt blodtryck, som under hela graviditetet legat jättebra, plötsligt höjts så fick jag komma tillbaka idag. Blodtrycket låg fortfarande en aning högt och hon frågade om jag haft huvudvärk och så, och ja de har jag ju haft men de är liksom inget man tänkt på, och de va tydligen inte så bra..

Så först tänkte hon ringa upp till hudik så vi fick åka upp dit, men vi bestämde att vi avvaktar tills imorgon bitti då jag ska tillbaka till henne och kolla upp igen. Både hon och vi vill ju ha ut bebisen nu!!!

Så hoppas att det sätter igång snart med förlossningen, skulle vila sa hon, men jag har ju förfan inte ens packat mina och Jonas saker som vi ska ha med upp till bb, så nu packar jag för fullt! Hehe blev plötsligt lite stressad!

Så nu är detbara hoppas på att bebis kommer inatt, annars åker vi till Mona imorgon bitti och sen får vi se hur det blir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul om bebisen kommer imorgon, hoppas allting går bra :)

2011-08-31 @ 18:23:33
Postat av: Caroline

Lycka till med allt Ronja! :) Så nyfiken nu när du inte bloggat sen igår förmiddag.. hihi :))

2011-09-01 @ 10:25:00
URL: http://carolinem.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0