Så nära, men ändå så långt bort..

Känns som att det börjar bli väldigt tråkigt och enformigt här på bloggen..

Orkar inte fixa till några snygga och bra inlägg, jag gör inte speciellt mycket om dagarna, äter och vilar typ.

Så finns inte så jävla mycke att skriva om, alla bebissaker är redan inköpta, jag jobbar sista dagen imorgon, sen är det bara att vänta och vänta och vänta..

Är trött på att vänta nu, vill se och känna min lilla bebis, veta vem det är, som har legat i min mage i nio månader. Vill veta vem av oss den är mest lik. Se in i ettpar vakra bebisögon och veta att detta har jag skapat...

Imorgon är det tjugo dagar till bf. Av tvåhundraåttio dagar är det bara tjugo kvar.
 Låter inte så mycke, men känns som en hel evighet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0