Slappdag!

Gokväll! ;)

Idag har jag inte gjort så många knop, bara tagit det lugnt, men skönt de såhär på slutet av graviditeten :)

Har haft besök av bror min såhär på kvällskvisten, har ätit fil och flingor och bara suttit och snacka.
Han åkte precis hem och Jonas ligger i soffan och kollar på nå program så jag hamna här!

Ska kolla runt lite sen ska jag göra mej klar och krypa till kojs! ;D

Håller tummarna för god sömn inatt!



Slänger upp en suddig bild på våran nästan helt färdiga hall!
Golvsocklarna ska sättas dit och så ska tavlorna och spegeln upp!
Blir kanoners!


Kommentarer
Postat av: Lina

hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans, hur träffades ni? :)

2011-08-10 @ 23:13:57
Postat av: Angelica Hjärta Erik

Vart är det ni bor? :)

2011-08-11 @ 09:34:45
URL: http://angelicahjartaerik.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0