Smider planer...



Hoppas att det blir så att vi åker upp till bb på dagen, då tänker jag stanna på pastavagnen innan iallafall!
Har inte ätit där på huur länge som hellst, underbart god pastasås!

Och hinner vi inte med att stanna där före så måste vi dit innan vi åker hem, åker man till hudik är ett stopp på pastavagnen fan lag!

Nu sitter jag i soffan och vilar mej från tapetrivningen, och så försöker jag att sitta så still som möjligt, då det hugger som fan där nere när jag rör mej...Känns nästan som att det är någon som försöker trycka sig ut..Inte så konstigt att det känns så kanske.. ;)
På ett sätt är det lite skönt att vi inte är klar med allt, då hade vi ju bara suttit som äggsjuka hönor och väntat på att bebisen ska komma ut, nu hinner vi inte med att sitta och vänta, och då går tiden fort! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0