Svar på kommentar!

Tänkte att när jag ändå va igång att blogga så kan jag lika gärna svara på en kommentar jag fick tidigare!

Kom ihåg att de är bara att fråga och kommentera om ni vill, ni är lite dålig på att ge tecken ifrån er!
Kan ju vara roligt att veta viilka som läser ;)



Iallfall kommentaren kom ifrån Emelie och löd:

hej hej (: nu är det ju dags snart :D får man fråga om barnet var planerat ? :)

Hej på dej!
Ja nu är det verkligen snart dags, spännande! :)
Nej barnet var inte planerat, med tanke på att jag har ett år kvar i skolan och allt, men man får ta situationen som den kommer och försöka lösa den på bästa sätt! Kommer ju plugga upp sista året senare efter min mammaledighet! :)



Bild från Malaga i höstas med min kära klass som jag tyvär inte kommer att gå ut på trappan med!

 


Kommentarer
Postat av: emelie

hur visste ni att du var med barn :)?

2011-08-11 @ 10:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0