Svar på kommentar!

Der rullade in lite kommentarer igår, kanske för att jag knällde lite på er! ;)
Haha men tänkte iallaffall försöka besvara några!

Kan börja med en kommentar från Emelie:

hur visste ni att du var med barn :)?
ja du, hade känt att någonting inte va som de brukar med min kropp, jättesvårt att förklara men någonting kändes liksom inte som vanligt. Misstänkte redan då, men sa ingen till Jonas förän mensen va sen. Då övertalade han mej att köpa ett test, vilket jag gjorde. Testet visade positivt och jag tror jag fick lite av en chock, kollade på Jonas och började asgarva och fråga vafan han hade gjort, hehe.

En annan fråga kom från Angelica och hon skrev:

Vart är det ni bor? :)
Vi bor ute i Vågbro, ligger typ 3km utanför Söderhamn, i en liten bostadsrätt.
Dom gula husen vid tempo ungefär om du vet vart de ligger :)



Mitt älskade myskök!



Vardagsrummet, som inte ser ut såhär längre typ då vi köpt en ny soffa och möblerat om :)

Lina
skrev och undrade:

hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans, hur träffades ni? :)
Jag och Jonas har varit tillsammans i ungefär tre och ett halvt år, förlovad i ett år den 27 Augusti dessutom ;)
Ja du hur vi träffades, de va iallafall vintern 07/08 när jag började spela hockey i samma lag som hans syster. Han hade väll följ med upp och skulle hämta henne efter en träning och då kom jag (enligt honom) utsnubblandes ur omklädningsrummet och skratta så tandköttet syndes och mina grejer flög åt höger å vänster. Han hade tydligen tänkt vafan är dedär för tjej? haha, sen så la han till mej på msn och så prata vi lite och så, sen börja vi smsa och smygträffas, haha, jag va "sjuk" från hockeyn i tre veckor och träffade honom istället. Sen så prata jag med hans syster oh hon sa att han va för blyg för att bjuda hem mej så jag bjöd in mej själv iställe. Hans syster kom och mötte mej när vi slutat skolan så följde jag med hem till dom. Och sedan dess har det varit vi två, haha.



Gammal bild på mej och älskling, å fråga mej inte varför jag har löv i håret, för de vet jag inte själv! :)


Hoppas ni som ställde frågorna är nöjd med svaren!
Nu ska jag sova lite tupplur ja!


Kommentarer
Postat av: Angelica Hjärta Erik

Okej, ja men självklart vet jag de :) Ser mysigt ut!

2011-08-11 @ 17:37:21
URL: http://angelicahjartaerik.bloggplatsen.se/
Postat av: Elinor

Hur tog din mamma och pappa det när du berätta att du var gravid ? Och hur tog pojkvännen dins föräldrar det ? :)

2011-08-11 @ 17:57:52
Postat av: Rebecka Jansson

Shiiit vilken goomage du fått :D snart dags juu^^ mysiigt!! lycka till :)) kraaam!

2011-08-11 @ 18:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0