Svar på kommentar!

Tänkte at jag skulle svara på en kommentar jag fick igår..

Jossie som skrev: men varför vela inte ni göra abort? kram
Ja du, för det första tycker jag att det är en väldigt konstig fråga att ställa, som om de vore självklart att alla som blev gravid skulle göra abort! Vill man ha barn blir man väll bara glad om man får veta att man är gravid, sen att det inte var så planerat och att jag har ett år kvar i skolan är en annan sak. De får man lösa på något sätt, genom att läsa upp senare till exempel. Och alla som säger att det kommer bli så svårt, tänk andra mammor då, som går ut och jobbar heltid efter sin mammaledighet, då är det fan så mycke slappare och lättare att gå i skolan! Det jobbiga kommer väll vara ekonomiskt då, att jag inte kan gå ut och jobba eftersom jag måste läsa upp sista året. Men men det får bli lite tufft ett tag, huvudsaken man är lycklig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0