Svar på kommentar!

Tänkte svara på en kommentar som kom från Lisa:

Vad sa dina föräldrar och jonas föräldrar när ni berättade att ni skulle ha barn och hur länge väntade ni med att säga det? hur reagerade dina klasskompisar, lärare och vänner när du berättade?
Jag har svarat på en liknande kommentar förut men kan ta det igen! :)
Alla blev väll lite chockade, men glada! Vi berättade ganska tidigt, kände att det inte va nån ide att gå och va tyst om de, sen hade jag inte kunnat hållt mej heller. Skillnad att berätta för närstående än att till exempel skriva på facebook eller så jättetidigt. Men de spred sig ganska fort ändå eftersom min bror inte kan hålla käften i fyllan, hehe. Ja alla, vad jag vet iallafall, blev bara glad och tyckte de va roligt,sen om nån tycker nå annat skiter jag totalt i! ;) Lärarna har varit jättebra och har stöttat mej och gjort allt för att jag fått som jag vill och ska kunna plugga klart sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att dom tog det så bra :)

2011-08-30 @ 12:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0