Väntan, väntan och åter väntan..



Ingen uppdatering idag, men har som sagt inte haft nå internet.

Med fem dagar kvar till beräknad förlossning är typ vänta det enda jag gör, även fast jag är helt säker på att jag får vänta ett tag till så börjar det ändå pirra lite. Är inge nervös inför förlossningen, den får man ta som den kommer, men tänker på hur det ska bli efterråt..
Hela livet kommer att förändras, det kanske bara är jag och Jonas i någon dag till.. sen kommer det aldrig mer bli så igen, bara vi två. Vi kommer ha en egen liten familj, Jag, Jonas och älskade lilla bebisen..

Just nu ligger jag hemma i sängen och håller på att hungrar ihjäl. Jonas slutar snart och då kommer han hem med en panpizza till mej. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0