Årsresumé

Eftersom året börjar glida mot sitt slut så tänkte jag slänga in en liten årsresumé! 





1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, föda barn till exempel ;)



2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag lovade mig själv att jag skulle bli en förjävla bra mamma, å de e ju klart jag hållt de!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja :)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? Inga...

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Ingen aning, 2012 kommer blir bra.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 8 September, dagen då min son föddes <3



8. Vad var din största framgång 2011? Ja, Albin då ;)

9. Största misstaget? Inget!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nejdå!

11. Bästa köpet? Diskmaskinen, hehe

12. Vad spenderade du mest pengar på? Saker till Albin och möbler

13. Gjorde något/någon dig riktigt glad? Ja, Min underbara son och mon underbara pojkvän!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Ska väll vara mooves lik jagger då! :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare absolut!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Hälsat på farfar, haha!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit, fast är man gravid så får man! ;)

18. Hur tillbringade du julen? Men mina älsklingar, och våra släkter!


19. Blev du kär i år? Ja i min underbara son <3

20. Favoritprogram på TV? kollar inte så mycket på tv

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nee, tror inte det.

22. Bästa boken du läste i år? Fan, jag har nog inte läst en bok! :S

23. Största musikaliska upptäckten? In Flames!



24. Något du önskade dig och fick? Ja. Ett underbart litet barn!

25. Något du önskade dig men inte fick? Nä tror inte de 

25. Årets bästa film? Kommer inte äns ihåg vilka filmer jag har kollat på!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade, firade med släkten, åt middag  och gick på bio med Jonas.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej

29. Vad fick dig att må bra? Min pojkvän och min son!



30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen, haha!

31. Vem/vilka saknade du? Farmor


 


Kommentarer
Postat av: Emma

Du glömde Veronica Maggios "Jag kommer" he he ;) Visst var det du som sjöng den när Jehovas ringde på? :P

2011-12-31 @ 00:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0