Massagekväll med mina ♥an

Onsdagskvällen går i massagens tecken!
Spelar barnvisor och sjunger och har det allmänt mysigt på täcket som ligger på golvet!













Är så mysigt såhär innan läggdax!

Idag har jag och Jonas varit och hjälp pappa med att köpa julklappar till Albin. Han fick hur mycket som hellst, min lilla bortskämda prins, men är man vackrast i hela världen så är man ;)
Jättefina klappar blev det iallafall!

I helgen ska jag försöka fixa klart allt julstök och så..Börjar ju närma sig nu, min absoluta favoritdag på året. Är som ett litet barn när det gäller julafton jag, hihi.


Nattinatti på er♥


Kommentarer
Postat av: oliv

Albin e så himla SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2011-12-16 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0