Me and my dad!

Jonas älskar fotboll, Albin älskar färggranna saker som rör på sig!

Hihi de blir ju en perfekt kombination de! :)







Vaknade för ett tag sedan och gick upp och tog en lång skön dusch! Lika bra att passa på när grabbarna sover!

Idag står inte så mycke på schemat, ska på bio med Emma och Stefan ikväll iallafall!

Nu ska jag hämta en torr blöja och väcka min goa unge som ligger och snurrar i sängen! Han har blivit helt omöjlig, såfort man ska ta på honom en blöja snurrar han över på mage! Tar varenda chans liksom, men de är ju klart, man ser ju mer av världen om man ligger på mage! ;)


Kommentarer
Postat av: caroline 17 år och mamma till Neo

förlåt Ronja! jag ber hemskt mycket om ursäkt! verkligen! jag ska inte vara dum mot dig nå mer! kram

2011-12-22 @ 10:57:24
Postat av: Ronja

Hahaha! Jag dör!

2011-12-22 @ 11:02:42
Postat av: Elin

Sötnos :-) längtar tills i morgon när vi får träffas..

Och Ronja, vi älskar er // kussen :)



Och snälla nån, varför läser "du" Ronjas blogg om du inte tycker om den? Så himla omoget att ens komentera!!

2011-12-23 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0