Svar på kommentar!

Tänkte svara på en kommentar jag fick idag!



Hej på dej med!
Börjar med att säga tack så mycket.

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska säga, en sak du ska tänka på är att ta råd från andra men låt ingen trycka ner dig! Som ung mamma så är det många som tar förgivet att du inte kan någonting alls! Du kan och är minst lika bra som vilken annan mamma som hellst, det sitter inte i åldern!
Dedär med skola har du rätt i! Det finns alltid kvar, man kan alltid utbilda sig! Bara man ger sig fan på att verkligen läsa klart skolan sen! Kan ju vara bra om mamman eller pappan har någon inkomst, blir ju lite pengar som rullar ut!
Ja du hur jag tänkte när jag fick veta...Jag gav mej fan på att dehär skulle gå bra, och de har de ju gjort!
Var lite nervös att berätta, var rädd att mina nära och kära inte skulle stötta mig, men det gick hur bra som hellst!
Men det du ska göra är att skita i vad alla andra tycker, om det är någon som klagar vill säga, lita på dig själv och bara njuuuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0