1 Juli!

Godmorgon! Eller ja, förmiddag då!

Idag är det första Juli! Bästa sommarmånaden helt klart! Kan ju vara för att jag och en viss kronprinsessa fyller år, hehe! ;)

Har sovit som en gud inatt om man jämför med igår, men är fortfarande öm i livmodern! Låg och myste i sängen ett bra tag med hjärtat mitt!

Nu ska jag lyssna på spotify och duscha håret och fixa ordning mej!

Vet inte hur jag vill ha mitt hår, känns som att jag är trött som fan på hur det är nu, de har bara blivit långt, ingen frisyr riktigt! Ska väll klippa mej snart, men veet inte hur!?



Långt hollywoodsvall!

VS
 
Halvkort och lite ruffsigt!




Åh jag är världens mest impulsiva människa när det gäller hår, vill inte göra misstag,(som att färga håret lila till exempel, vafan tänkte jag med!?) får tänka på saken ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0