18!

Ja då va man 18år då!

Hade en underbar födelsedag och fick jättefina presenter!



Vaknade på morgonen och fick jättegod räkmacka av Jonas! Sen gick jag iväg och jobba. Efter att jag sluta stressa jag hem och baka tårta och sen kom de massa folk och hälsade på!
Fick jättebra presenter, bland annat en badrumsmöbel och en ny dammsugare! Verkligen behövliga grejer!

När alla åkt hem så fixade vi till oss lite och satte oss sedan i bilen, där jag fick ha ögonbindel på mej  (skitläskigt!), åkte sen en stund och när vi stannade och jag fick ta av mej bindeln va vi ute i skärså och skulle äta mat på albertina! Supergod mat och jättemysigt att sitta ute på deras fina uteservering. Synd bara att jag glömde kameran hemma! Efter de åkte vi in till stan för att gå och se nya Harry Potter filmen, den va superbra och nu har jag äntligen sett hur det slutar, haha. Sen fick jag även 1000kr i shoppningpengar, Jonas vet vad jag gillar han! ;)

Bättre dag kan man inte få <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0