Bm besök!

Va iväg till barnmorskan igår eftermiddag.

Eftersom att min ordinarie barnmorska har semester nu så fick jag en annan, men de gick lika bra de.
Kommer ha hon två gånger till, sen kommer min riktiga tillbaka dagen innan bf, så vi får väll se om jag hinner träffa henne då eller om lillen redan kikat ut :)


Det bästa av allt med besöket va att få reda på att lilla bebisen ligger helt fixerad nu, alltså att huvudet har trängt ner i mitt bäckenben och inte går att röra på! Så någonting är pågång iallafall, bebben har lagt sig redo för start!
 Sen kollade vi även en sväng igen med ultraljudsgrejjimojjen, så mysigt att kolla på, såg lillhjärtat picka på och ryggraden och huvudet som låg långt långt ner!

Lite resultat!

Hjärtljud: 140 slag/minuten

Vikt: +12 kilo, jävla jävla vätska som samlas och får mej att svälla som en ballong :(

Sf-mått: 35cm, samma som förra gången, eftersom bebisen har fixerat sig har då magen sjunkit en aning. Bebis kommer fortsätta växa, men inte mer uppåt tack och lov!




Fixerad bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0