Godmorgon!

Godmorgon på er! :)

Har nyss tagit en dusch och nu sotter jag och låter håret att torka!

Blev ganska sent igår, eller ja, sent för tröttöga aka mej! 
 följde med mormor ut till hennes stuga och när Jonas sluta kom även han ut. Satt ute med dom och drack lite (Trocadero för mej!) och pratade och åt lite mackor och så! Vid tolvtiden började vi packa oss hemåt! Första riktiga mörkerkörningen sen jag fick körkort, men de gick väll bra de å, bara att jag måste komma ihåg att blända av vid möten, hehe!

Imorse klev jag upp till åtta och skjutsade Jonas till jobbet, idag har jag bilen, skönt!
Ska iväg på dedär Model Lab senare idag, man blir sminkad och fotad och så, säkert jätteroligt! :)

Nu ska jag sätta lite fart och klä på mej och åka och handla lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0