Hallå i åskan!

Mullrar på bra här nu.. Mysigt!

Sitter och äter frukort, ska strax ta bussen ut till Jonas jobb och hämta bilen.

Ska bara greja och dona lite här hemma idag, lägga in mina kläder och så i nya byrån, så att vi kan lägga alla bebiskläder där dom ska vara. Börjar bli lite överfullt nu, speciellt när jag inte kan hålla mej från att köpa!

Igår i hudik skulle jag shoppa lite kläder till mej själv för pengar jag fick när jag fyllde, men alla som vart gravida vet att det inte är sådär superkul att handla kläder då, allt sitter fel och konstigt, haha.

 Så jag köpte lite bebiskläder istället..



Hehe, klockren tröja!



Och dom här, av någon anledning så gillade jonas den vänstra bäst, jag tycker tvärtom! ;)


Va även snäll och köpte en miniplattång åt mina kära pojkvän, nu slipper han bli sönderbränd när han plattar med den stora! ;)


Glömde visst uppdatera om nya veckan igår, kommer upp senare idag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0