Hihi..

Har varit ute på en cykeltur och nu när jag kom hem såg jag ett inlägg jag inte kände igen. Min kära pojkvän har börjat sin övertalning om att han ska köpa en htc desire hd och att jag ska få ta hans iphone. Eftersom man inte kan blogga ( trodde jag) från iphone så sa jag att jag inte vela ha den, hehe. Men blev ju precis bevisad motsatsen! Känner jag min pojkvän rätt så har han lyckats övertala mej om bara nån vecka! åh jag hatar att jag är så svag för hans charmeri! Grejen är ju att det alltid blir såhär, han är en riktig prylnörd och jag får jämt ta över grejerna han tröttnar på! Inte mej emot igentligen, hatar att lägga ner pengar på såna onödiga saker som telefoner, datorer och allt va de är! Nu ska jag försöka sno med mej Jonas till sängen för lite kvällsmys och tv-kik! Nattinatti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0