Inget internet!

Eftersom vårat internet inte fungerar så kan jag inte uppdatera något här. Bara via telefonen, och då blir det bara dåliga och fula inlägg! Hoppas de fungerar imorgon iallafall. Har nyss varit hos barnmorskan. Lillen har helt fixerat sig, så nu står han redo att komma ut! Skönt att veta iallafall, va lite orolig för att han skulle ligga i säte eller på något annat knäppt vis! Och nu har jag även fått se på lille skrutten med ultraljud för tredje gången! Alltid lika mysigt! Nu ska jag åka ut till mormors stuga och hälsa på där en sväng innan jag hämtar jonas som slutar klockan 9! Men ha en bra kväll alla goa! Hoppas på att internet fungerar tills imorgon så jag kan blogga normalt igen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0