Japp Japp!

Blev visst hundvakt ikväll!

Lille mannen Japp har inte börjat få vara ensam hemma än, och det körde ihop sej för mormor jobbade och de skulle Björn åxå göra! Men jag spenderar gärna min kväll med sötnosen, som älskar att bita mej i tårna, hehe.

Så ska åka ut till Jonas jobb först, drummel jönsen glömde matlådan, sen ska jag åka in till stan och Japp!

Har dessutom överskridigt datamängden, som dom så fint kallar de, så vet inte om jag kan uppdatera från telefonen. Dom stryper ju internet för mej så det går fortare för en pensionär att springa tre varv runt jorden än för mej att gå in på facebook. Eller, inte riktigt, men nästan så!



Lillgubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0